HUBERTKA 25. – 30. 10. 2019

Pátek 25. 10.
Ráno a dopoledne jsem byl ve škole a těšil jsem se na výpravu. Odpoledne jsme konečně jeli na Hůrku, kde byl sraz. Cesta na Hubertku byla dlouhá a náročná, několikrát jsme přestupovali, jeli jsme autobusem, vlakem, jiným vlakem a ještě jedním vlakem. Čekání jsme si zkracovali hraním Sto tři stop. Když jsme vystoupili, nahodili jsme batohy, vyndali baterky a vyrazili jsme vzhůru do kopce. Na chatě jsme si jen vybalili a najedli se, už se nic nehrálo. Celý den se mi moc líbil až na ten kopec.

Netopýr

Sobota 26. 10.
Ráno bylo super, byl budíček, pak jsme měli chvíli volna a následovala snídaně. K té jsme měli marmáslo na rohlíku, bylo to moc dobré. Když jsme si zabalili, vyrazili jsme na výlet. Byli jsme na Smrku, nejvyšší hoře Jizerských hor – 1124 m. n. m. Byla tam rozhledna a spoustu jsme toho viděli. Cestou se nám moc líbil Nebeský žebřík a kameny, po kterých jsme skákali. Také jsme hráli hry, např.
járla a zrádce, schovku nebo krokovanou. Odpoledne bylo skvělé, hráli jsme hru na tygry a antilopy. Potom se s námi Uchecht učila stromy. Večer jsme se najedli a potom hráli hru zvířátka, která se nám moc líbila. Taky se nám líbilo, že jsme byli s kamarády a nejzábavnější bylo, když jsme byli uprostřed kruhu a mohli jsme ostatní praštit novinami (součást hry zvířátka). Celý den se nám líbil a byl boží, mně, Siréně, se líbilo, když jsem si kreslila s Marťou a hrály jsme šibenici, Jáchymovi se líbilo, jak jsme večer hráli hry. Těšíme se na další výpravu!

Siréna a Jáchym

Neděle 27. 10.
Bohužel jsem se nevyspal moc dobře, ale hned po ránu jsem se hezky zasmál, Jana totiž „hodila hubu“. K snídani bylo marmáslo, ale já ho nemůžu . Potom jsme si zabalili na výlet a vyrazili jsme. Dopoledne jsme byli na výletě, nejprve jsme prošli Lázněmi Libverda, kde jsme si koupili oplatky, a šli jsme směrem k Obřímu sudu. Cestou jsme hráli minutové hry (bomba, potopa). Celkem jsme ušli asi 12km. Když jsme přišli na chatu, jen jsme si sundali batůžky a šli na lana (lanové aktivity). Tam jsme lezli a sjížděli po naší ziplajně. Naneštěstí začalo pršet, takže jsme šli do chaty a měli chvíli volno. Večer byla přehlídka kostýmů a menší mejdan. Hráli jsme upíry a sardel, potom i myslivce. Byla to sranda, ale uběhlo to moc rychle. K večeři byly ňoky s učem. Den se mi velice líbil.

Kecy

Pondělí 28. 10.
Ráno chvilku po budíčku nám služba řekla dobrou zprávu – makreláá! Byla to dobrá zpráva, neboť k snídani byla buchta. Během jídla nám vedoucí řekli, že si máme zabalit na výlet, poté jsme vyšli. Stůj už chtěl začít hru, ale nepodařilo se mu to, protože ostatní slyšeli, kdo je čarodějnice. Chvíli na to si Klacek odběhl na záchod, protože včera byly noky s nějakou omáčkou a ty fungují jako velmi silné
fazole. Potom už nás Klacek na nádraží nedoběhl. Vlakem jsme jeli do Oldřichova v Hájích a šli jsme po stezce pro chodce kolem plotu, který sloužil myslivcům. Celkově je ten plot dlouhý 42 km. Chvíli na to se konečně vyhlásila hra čarodějnice. Po dlouhé době jsme se rozdělili na skupinu starších, která šla o trochu delší cestu. Druhá skupina mladších šla kratší cestu kolem vodopádů a kostela
Navštívení panny Marie. Od kostela jsme už šli rovnou na Hubertku. Po příchodu jsme si vybalili a povídali si, nebo hráli typické hry, např.: Pepíčku pípni nebo Zvířátka. Večer jsme jedli UHO s rýží, teré bylo velmi dobré. Následně byl čas na vytrávení, abychom měli sílu na výrobu slizů. Ty jsme vyráběli z vody a tekutého lepidla + jedlé sody. Já jsem šel ale pomáhat do kuchyně, neboť mě z toho svědily ruce. Celý den se mi líbil, jen škoda toho slizu.

Moudro

Úterý 29. 10. 2019
Ráno proběhlo jako vždy, po snídani jsme se začali připravovat na poslední výlet naší výpravy, neboť zítra už jedeme domů. Tentokrát jsme vyrazili na vrchol jménem Paličník, cesta byla zajímavá a výhled krásný, ale bohužel nás celou dobu doprovázela i zima. Když jsme šli zpět, šli jsme okolo odbočky na Smrk a vedoucí si z dětí dělali srandu, že na něj půjdeme znovu. Když ale viděli, jak všichni brečí, že nechtějí, nakonec se slitovali. Na chatě jsme potom hráli různé hry až do večeře, což bylo UČO. Následně jsme byli rozděleni do skupin, byla nám přidělena praktikantka a začala bojovka. Nejprve bylo třeba vyluštit šifru, tu nejrychleji vyluštila Uchechtina skupinka. Jejich náskok se ale ztratil ve chvíli, kdy na své cestě přehlídli fáborek a došli skoro až do Bílého Potoka úplně zbytečně. Nakonec vyhrála Objímčina a Mikřina skupinka. Den byl podařený.

ZA HŘÍŠNICI JANU DOPSALA UCHECHT!!!!!!!!!!!!

Středa 30. 10. 2019
To to zase uteklo! Poslední den je tu. Nasnídali jsme se a utíkali jsme nahoru sbalit si všechny saky paky. Každý se činil a uklízelo se. Když jsme my děti dobalily, byl ještě čas na trochu vzdělání. Uchecht vybalila pracovní listy a my vyplňovali. Po chvíli jsme si všichni i s Uchecht poměřovali své znalosti, co se týče stromů a dívali se i na živé ukázky. Úklid zatím vrcholil a za chvíli byl tedy čas opustit chatu a vydat se na vlak. Měj se tady krásně, Hubertko, a snad se zase brzy uvidíme! Cestou na vlak jsme lehce zabloudili, ale naštěstí jsme ho i tak stihli. Opět jsme absolvovali 3 přestupy a za pár hodin jsme byli v Praze. Byla to krásná výprava a těšíme se na další.
Tak ahoooj!
Za hříšnici Marťu, kterou alespoň trochu omlouvá nemoc, dopsala Uchecht.